Bij Beter Leven Zorg vinden wij het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg die u krijgt. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te begeleiden. Ben u niet tevreden over de zorg die u krijgt? Maak dan uw klacht bespreekbaar.

Heeft u een klacht, maar ben u niet in staat deze in te dienen, dan kan dit gedaan worden door uw vertegenwoordiger.

Als u niet tevreden bent, kunt u uw klachten altijd bespreken met de betreffende medewerker of met zijn/haar leidinggevende. Wij zoeken graag met u naar een oplossing.

Vindt u het lastig om uw klacht mondeling te bespreken? Dan kunt u altijd het klachtenformulier invullen. Deze komt dan altijd bij de juiste persoon terecht.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

U kunt uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar: info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klachtenformulier